image1 image2 image3

HELLO I'M JOHN DOE|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I LOVE TO DO CREATIVE THINGS|I'M PROFESSIONAL WEB DEVELOPER

kelahiran 25 september 12.40 mlm



Sedang aku mencatur akaun perbelanjaan pd hari ini, tiba2 ketukan pintu bertalu2 dari arah luar. Apalagi, aku pon menyahut la.. “MASUK”…
“Happy birthday fizah!!! Happy birthday to u,…. (hgga abis lagu). Opppss..dh jam 12.00 mlm rupanya.. leka sgguh aku mengira akaun sampaikan lupa genap 24 thn sdh umurku hr ni. Padahal br beberapa jam sblm tu aku, yati n k.aizal bercakap bekenaan ni. Thanks ain, yati n k.aizal atas suara merdu yg u ols lontarkan mlm2 gemersik ni. Terharu rsnya wlwpon sbnrnya maluuu sgt… he3.. (pemalu rupanya aku ni). Tu yg wat2 kira akaun lg pdhal br ja abis tulis angka terakhir.. and thanks jg dgn hadiah u ols..
Wahhh..sggh xsgka..dh 24 taahuunn aku nii… Slalunya org klw sambut birthday seronok. Siap ada wat party or kenduri lg. Tp ntah kenapa aku rs cam semacam ja.. skr u aku tafsirkan perasaan ketika ini. Semua jenis perasaan bercampur baur. Nk kata seronok, x pula… Jauh skali sedih… tp perasaan gementar tu mengatasi segala jenis perasaan. Kenapa ya? Mgkn jg disebabkan oleh permainan jodoh antara aku dgn kwn2. Ha3…hanya2 kwn2 tertentu ja tau maksud ayat ni.. Tapiii..x mgkn sebab tu krn pd aku tu perkara biasa ja. Mgkn jg sb impian aku. Impian aku terlalu tinggi n terlalu banyak (pd aku la, pd owg lain x taw la kan). Tapi..xleh jg nk salahkan impian. Setiap org ada impian masing2. Untuk capai impian tu, mesti ada targetnya. So, mgkn sb tu kot.. Aku perlu mengejar n mencapai target tersebut dalam usia yg ditetapkan. Tp aku xleh tergesa2 krn aku tkut terbabas…tp aku nk cepat…Itu yg membuatkan timbul perasaan sebegini. Hu3… Yeahhh…aku pasti, untuk mencapai setiap target tersebut pasti ada jalannya. InsyaAllah aku akan cuba sedaya upaya. Aku msh igt n pegang pd prinsip hdpku “usaha tangga kejayaan”. InsyaAllah…
Pd keluarga n kwn2 yg ucap besday aku kat fb or msg or call kat hp aku, thanks a lot.. luv u ols… <3  =)

Share this:

CONVERSATION

2 comments:

  1. happy besday dear...kami da tak sempat join nyanyi skali ngn depa...btw...selamat hari lahir...smoga panjang umor n dmurahkan rezeki slalooo...and...bahgia slama2nya... :)

    ReplyDelete
  2. tq kak ja cyg..... aminnn...smoga kta sume pnjg umur n dmurahkan rezkiii n bhgia hendakNya... luv u so much...mmmmuuaahhh... =)

    ReplyDelete