image1 image2 image3

HELLO I'M JOHN DOE|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I LOVE TO DO CREATIVE THINGS|I'M PROFESSIONAL WEB DEVELOPER

SEMENANJUNG, KAMI PULANG – SCENE 6 (25/6/12)

  • Rini tibalah masa untuk kami kaum hawa pulang ke semenanjung. Sebelum pulang, cek dlu apa yg x beli..ha3... Biasanya, org cek apa yg tertinggal, aku cek apa yg x beli plak kan. Ho3..teruk tol..memang suka perabih duit la ni. Hek3..
  •  Tinggal 2 lagi benda yg nak beli...Kek lapis and ikan terubuk. So, pg tu lepas check out hotel, kami nek bot ke kg seberang skali lg. Seronok juga nek bot ni. Tingat pesan Wilson (jgn sebut atau cakap tentang ‘buaya’). Lawak pon ada tapi bila org dah pesan, kita kena la beringat. Mana tau menda nk jadi..tiba2 muncul buaya, baru ketahuan.
  • Aku beli skit ja kek lapis dari kedai Dayang Salhah sb aku beli juga kek lapis dari Kedai Liza. Kiranya bleh rasa dua2. Dua2 sedap. Ikan terubuk pon aku beli. Pon dalam kadar yang skit. Rumah aku x ramai org and yang suka makan kek2 ni aku sorg ja. So, beli skit dah la. Untuk rasa2 ja.
  • Kami bertolak ke airport agak awal. Lebih kurang pukul 2. 
GooD ByE !



KUCHING, SARAWAK... SeLaMat TiNggaL...

Kalau ada sumur di ladang,
Boleh kami menumpang mandi,
Kalau ada umur yang panjang,
Boleh kami berkunjung lagi.




Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment