image1 image2 image3

HELLO I'M JOHN DOE|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I LOVE TO DO CREATIVE THINGS|I'M PROFESSIONAL WEB DEVELOPER

to mY all beloVed famiLY ~ set d date {mEi 2014}

alhamdulillah, syukur sgt2...stelah 3 tahun berhempas-pulas..struggle ke sana ke sini..n x kurang jg main2 (hahaha)..akhirnya semalam, 1st nov 2013, aku telah berjaya dianugerahkan sarjana pengurusan fasiliti (Masters of Facilities Management by research)..alhamdulillah, syukur sgt2 pd-Mu Ya Allah.. Hanya Kau yg tahu betapa perit n sukarnya aku mengharungi proses ini.. aku akui aku lebih relax berbanding student lain yang membuat master or phd by research tp dlm aku relax2 tu, dlm kepala ni tetap pikir tentang research..bdk research la katakan, mmg mcm tu la kan..hu3..semalam date aku viva..sejuk jg nak menjawab sgala soalan2 yg diajukan n hasilnya aku lulus but not convo yet. i have three month to do correction..after that, yeaaahaaaa..blh msk alam perkerjaan secara officialnya..insyaAllah..
insyaAllah, 1 hari nti aku akan coretkan kat blog ni cerita perjalanan sepanjang pembelajaran aku ni..pahit getir, turun naik mood...hu3..ya la kan, time kta down, bkn senang nk bgn smula..amik masa jg..namun, prinsip aku tetap 1, "usaha tangga kejayaan".. alhamdulillah, sgalanya berjalan dgn lancar. 

tajuknya "to mY all beloVed famiLY ~ set d date {mEi 2014}", tetiba ceta tentang lain kan? hohoho.. sbnrnya nk ckp skit ja, tp jd panjang plak..aiseyyy.. ok la..straight to the point..Dijemput mak, abah, abg2 n kakak2 serta anak2 sedara dtg konvo adik u ols ni ya nanti. tarikhnya bln 5 tp blm tahu harinya bla. bydway, blh la kmpul duit dlu utk pusing2 ngeri jhr okey..adik x nak hadiah, adik nak suma dtg..tu ja..x dilupakan pada sanak sedara..mak2 n pak2 menakan serta sepupu sepapat jg dijemput hadir..chewahhh, mcm jemput kenduri kawin plak kan..hahaha.. Nk ajak jln2 jhr sbnrnya. Nti xtahu dah bla nk dtg lg.

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment