image1 image2 image3

HELLO I'M JOHN DOE|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I LOVE TO DO CREATIVE THINGS|I'M PROFESSIONAL WEB DEVELOPER

I only haVe 4



my 2nd bear2

Terkenang kisah lalu masa blk cuti aritu bila terlihat menda ni. Dari aku kecik sampai la aku besar, aku bukan sorang penggemar bear2. Slalunya budak2 kecik ni minat bear or Barbie doll. Lain plak dengan aku. aku lebih suka mainan kereta, gasing or mainan tradisional mcm batu selambut, jengket2, ziro point, main tiang and mcm2 lagi la termasukla terjun longkang or parit untuk tangkap ikan. Aku x tangkap pon, terjun ja lebih. Ho3... sebenarnya aku nk ceta tentang anak patung bkn mainan2 len tu. 

1st aku dpt anak patung aku pon x ingat bila. Taw2 dah ada sampai la skang still ada kat umah aku. comel..warna biru. Dia x mcm bear. Lain skit. 2nd time masa aku umur 4 ke 5 thn ntah. Yg tu mak sedara bg. Kecik..bentuk bear..wana oren..comel juga..3rd time, masa umur aku 21 tahun. Time degree tu..kwn2 bg..birthday present..warna pink..namanya fifi... lastly, ms umur aku 23 tahun. Haktu package skali dengan bunga. Time konvo degree. Yang ni really bear..kecik, wana coklat..comel, siap ada topi konvo lg.
Org lain sumanya ada mcm2 jenis bear kan..aku ciput ja..aku kurang gemar bear, aku lebih berminat dengan patung kertas yang dilukis sendiri and dilukis sendiri baju2 patung tersebut. Dulu kecik2, famous patung camni. Safe bajet skit. Design sendiri. Tapi kat kedai pon ada jual juga. X mahal, murah ja klw nk dibandingkan dengan bear2 yang berspan dan berbulu kat supermarket tu. Walaupun aku bukan penggemar bear, aku tetap appreacite bear2 yang aku ada skang. Semuanya pemberian orang2 yang dekat dengan aku. 

Thanks a lot.. klw x dak org hadiahkan bear2 ni, maka x daklah bear2 comel dalam kamus hidup aku.

3rd bear...name fifi..

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment