image1 image2 image3

HELLO I'M JOHN DOE|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I LOVE TO DO CREATIVE THINGS|I'M PROFESSIONAL WEB DEVELOPER

insyaAllah...pulih kerabunan mata anda..


Assalamualaikum... hari ni aku nk share tentang cara memulihkan kerabunan mata anda. Aku dpt pon dr youtube. Youtube bkn sebarang youtube. Youtube yg berguna tau. Dari Ustaz Sharhan yg mengendalikan "Tanyalah Ustaz". Dulu, obses aku cari ubat or cara untuk sembuhkan kerabunan mata aku ni. Yalah, mata aku rabun x balance. Memaksa aku berkawan baik dengan kaca mata la. Kira sahabat karib aku n barang mesti aku ni "kaca mata" la. Klw org tanya aku sapa sahabat karib anda? Itulah jawapannya. he3... apapun, aku tetap bersyukur kerana masih dapat melihat.

Setiap penyakit tu mesti ada penyembuhnya. Maka, dgn istilah tu, aku pon cuba lagi dan cuba lagi mencari dannnn akhirnyaaa...jumpalah jua. Nak tengok tv susah, so try search kat internet lah. Hasilnya? ha..youtube kat atas tu lah. Dah tgk? Pada yg x tengok lg, tengok la n cuba jgn x cuba. InsyaAllah dgn keizinanNya anda akan sembuh. Harap2 anda semua cuba lah ya.

Lets try!!! 

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment