image1 image2 image3

HELLO I'M JOHN DOE|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I LOVE TO DO CREATIVE THINGS|I'M PROFESSIONAL WEB DEVELOPER

Pernah dulu berangan jodoh macam tu

Pagi tadi sblm start wat keja, sj2 la aku mengodek internet ni. search sana, search cni, search hak nu, search hak ni. tau2 keluar cerita perkenalan irma hasmie dgn si dia dkt youtube. aku pun click la. nak tau gak ceta camna dia bertemu dgn tunangannya. wahhh...bleh dikategorikan sweet pd aku. pd org lain, aku x taw la kan. tp pd aku, dia sgt bertuah. apa yg dihajati oleh dia ms tu, alhamdulillah dia dpt. menakjubkan. itulah yg sering dikatakan "jodoh". setiap org telah ditentukan jodoh masing2, cuma cepat dgn lambat ja. perubahan Irma Hasmie memberikan kebaikan pdnya. jelas terpancar cahaya perubahan dan kebahagian pd diri dia. Aku pernah jumpa dia ms pesta konvo kat U aku dlu. Masa tu dia br blk dr umrah wat pertama kali. Baru berhijrah bersama hijab. Pada aku, dia baik, tidak memilih dan cuba menjaga hati peminat2nya. Mgkn perubahan yg berlaku pd dirinya telah diberikan hadiah jodoh yg istimewa di tempat yg istimewa. Alhamdulillah


Ni link youtube yg aku tgk tu : http://www.youtube.com/watch?v=MDv9RN3oJtY

Klw nak taw, pernah jg dlu aku berangan nak kan jodoh mcm tu. Maksud aku, bkn org yg mcm tu tp jodoh dtg dkt tempat tu..dpn Kaabah..ha3... rs cam lawak plak kan sb aku taw aku x layak untuk dapat jodoh mcm tu. Hanya org terpilih ja yg layak dapat semua tu. Tp mana la nak taw kan. Takdir menentukan segalanya. Hanya ALLAH SWT saja yg mengetahuinya.

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment