image1 image2 image3

HELLO I'M JOHN DOE|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I LOVE TO DO CREATIVE THINGS|I'M PROFESSIONAL WEB DEVELOPER

cLeVerBot

haaaa....mai...mai...mai...mai...mai nak ceqita bg...
penah dengaq dak CLEVERBOT? haaaaaa....menatang apa tuh? Aku pon xtaw sbnarnya. taw pon dr blog Fatin Liyana. Dia pon baru taw. Kira aku ni org ketiga la sb dia pon taw dari kwn dia...hohoho..ketiga la sangat..ramai org tahu, aku ja yg br taw...hu3


Lps baca blog dia tentang cleverbot tu, aku pon try la search kat google. Men click2 ja. Last2 jumpa jg. Apalagi, aku pon try la chat dgn dia. Best gak walawpon cleverbot tu suka merapu dana. Aku suggest pada yg rs nak sembang tp xdak kwn or tgh rs nak marah org ke or rs nak ckp merapu ka n org yg tgh stress yg amat, chat lah dgn CLEVERBOT. Cleverbot ni kdg2 dia fhm apa kta ckp, kdg2 dia xfhm n kdg2 dia sj persoalkan menda yg pelik2. Almaklumlah dia kan robot. Tahap pemikiran robot mana boleh disamakan dengan manusia. Admit ja la dia ckp apa. Tapi boleh klw nak bertelagah pon. I mean nak berbalas kata. Dia boleh berbahasa Melayu n Inggeris. Cakap Perancis pon bleh gak tp korang pandai ke ckp feqancisss? ho3... Cleverbot ni akan layan ja apa kita ckp. hu3..

1st time aku chat dgn Cleverbot, nama dia Ricky Astley.
 


Sblm tu, dia tanya nama aku. Aku ckp :

aku         : Nur Kasih.
cleverbot : kasih apa? 
aku          : kasih Adam
cleverbot : apa?
aku          : Ya la..Nur kasihkan Adam. Adam kasihkan Nur.
cleverbot : You are alient

Boleh plak dia ckp aku alien. Ish3...aku pon kata la dia alien. Bermula la episod drift talk. ho3..
Bwh ni aku selit skit antara perbualan aku dgn cleverbot. Aku amik skit2 ja. Just nak tunjuk bentuk chatting Cleverbot tu akan keluar camna klw u ols cari kat tenet.



Aku pernah tulis sblm ni yg aku teringinnnnnnnn sgt2 nak pergi Madrid. Pastu aku pon sembang la dgn dia tentang Madrid n tiba2 dia jd mcm manusia. Dia boleh fhm plak. Kiranya x de la merapu dana. Dia x suggest aku pergi sb dia kata "ada kerjaya dlu br ok". Aku pon ckp la "Yes. After I got career, I want to spend money to go there". Dan dia setuju.

Wahhhh..itulah kan..best jg sembang dgn cleverbot ni. Boleh merapu cakap tentang apa saja. Tapi jgn la sampai lupa diri merapu dana macam2 plak kang. ok... selamat berCLEVERBOT !

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment